captntoxiic

Direktlänk till inlägg 8 juni 2016

Men godmorgon :D

Av Captn Toxiic - 8 juni 2016 10:05

Hej!

Nu är klockan 10:08 och jag har vaknat tidigt för första gången på ett halv år vilket är ganska sjukt för jag somnade kanske vid 03:00 igår. Så ja.. Iallafall senare så ska jag ut och jogga med min kompis för att jag ska träna upp konditionen tills i höst då jag ska börja på fotboll. Men det är nog inte så jätte intressant. Jag har igentligen inte så jätte mycket att skriva om:D Juste som jag skrev i går så ska jag på gävle metal festval i sommar, och jag är så jävla taggad på det. Jag köpte 2 dagars passet i förgår så tanken att va där i 2 dagar är fett sjukt. Det är 2 av mina favorit band som kommer att spela där men det är totalt 49 band som kommer att spela. Så troligt vis kommer jag att få några nya bra band att lyssna på också. Jag är öppen till förslag på band ni kan rekommendera så gör gärna det i kommentarerna så kan jag lyssna på dom :D Ni får såklart också Fråga saker i kommentarerna så kan jag svara så snabbt jag kan :D Men måste gå och göra mig i ordning nu så vi hörs!

Herrå!!


Dagens låt rekommendation!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Captn Toxiic - 8 juni 2016 22:39

Tjeena! Nu hade jag tänkt att skriva om hur jag äter och tränar för att själv må bätter. Jag är inte en expert på något av detta och det kanske inte funkar just för dig, men jag har provat mig fran och det har funkat hitills. Jag och är ute och spr...

Av Captn Toxiic - 8 juni 2016 01:31

Heej!! :D  Sååå detta är min alra första inlägg. Jag har tänkt på att skaffa blogg länge men alltid dragit fram det men vafan jag kör på nu. Efter som det är första inlägget tänkte jag kö get to know me tag.   Vad heter du? - Matilda Smeknamn...

Presentation


Halloj!!
Jag är en 16 snart 17 årig tjej som kommer att blogga om spel men för det mesta mitt liv för att det är såå intressant (sarkasm) men aja hoppas ni gillar bloggen och ha en bra dag :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards